Tuesday, September 22, 2009

Berserk - [3]

Plaadikastis tuhnides komistasin Berserk anime soundtracki otsa ning loomulikult pidin selle kohe masinasse lükkama. Erilise pingutuseta tuli kohe meelde, et peale seda sarja ca 7 aastat tagasi pole ükski film ega video mind samamoodi mõjutanud. Peale viimaste osade vaatamist oli mul vaja linna sõita, mäletan et seisin peatuses ja ootasin bussi. Buss tuligi, uksed tehti lahti, siis pandi kinni ja minema ta sõitis. Umbes 2 minutit  hiljem jõudis mulle kohale, et ma seisan peatuses ja mul on mingi eesmärk, mida peaks üritama täita ja et buss oli osa sellest. Nii ma siis seisin seal ja mõttes keerlesid vaid Berserki kaadrid. Küllap ma ikka linna ka jõudsin, aga keda see huvitab. Allpool siis mõned stiilinäited ja otse loomulikult lisasin Susumu Hirasawa TV versiooni loost Forces.

No comments:

Post a Comment