Sunday, November 1, 2009

ero-sennin

1 senedir korkuyla bekliyordum bu anın gelmesini. mangada okumuştum afedersiniz ağzıma sıçmıştı. anime halini kaldıramam herhalde diyordum. gerçi izleyeli 2-3 gün oluyor ama hala yazarken zorlanıyorum.animelerdeki erotik hareketin mihenk taşlarından senseilerin kralı myabozukan dağının bilge gama-sennin’i jiraiyamı geçenlerde bir kere daha ölürken izlemek durumunda kaldım. bleach üzerine bir şeyler yazmam gerekiyor. hiç merak etmeyin 2. part oscar’da halledecek kısmetse.

jiraiya naruto’dan bir karakter. erotik romanlar yazan bir ninja. hikayede gücünden sürekli bahsedilir.esaslıdır,yamandır,civelektir. naruto’daki karakter sahiplenme etkisinden nasibini en çok alanlardandır. hala klavyenin tuşlarına basarken zorlanıyorum. fantastik kelimelerle süsleyemiyorum yazılarımı.bağışlayın. başın sağolsunlarınızı beklerim.

No comments:

Post a Comment